technologijos

Šilumos ūkyje įdarbintos technologijos nešė naudą „Vilniaus energijos“ klientams ir talkino mūsų darbuotojams kasdienėje veikloje.  Laiku ir vietoje pritaikytos inovacijos leido optimizuoti techninius, komercinius ir finansinius įmonės procesus.

Atnaujinome tinklo dispečerinę, į kurią iki 2002 metų duomenys atkeliaudavo pavėlavę daugiau kaip 20 minučių. Taip pat įrengėme mobilią katilinę, skirtą naudoti kaip rezervinį energijos šaltinį įvykus avarijai šilumos tinkluose. Be to, investavome į kogeneracinę katilinę, kūrenamą biokuru, ir ne tik sumažinome taršą sostinėje, bet ir pradėjome gaminti žaliąją elektrą.

Atnaujinome tinklo dispečerinę, į kurią iki 2002 metų duomenys atkeliaudavo pavėlavę daugiau kaip 20 minučių.

„Vilniaus energijos“ darbuotojai taip pat sukūrė interaktyvų šilumos suvartojimo žemėlapį, kuriame buvo galima matyti ne tik esamo šildymo sezono, bet ir kelių buvusių šildymo sezonų pastato efektyvumo įvertinimą.

Taip pat vykdėme daug kitų bendrovės veiklą modernizavusių ir mažinti karšto vandens bei šildymo kainas vartotojams leidusių projektų.