klientų aptarnavimas

Būdami orientuoti į klientus, nuolat tobulinome aptarnavimo kokybę. Siekdami efektyviau bendrauti su klientais, sutrumpinti prašymų vykdymo ir problemų sprendimo terminus bei suteikti visą reikalingą informaciją, įkūrėme tris klientų aptarnavimo centrus (Smolensko, Elektrinės ir Ateities g.), skambučių centrą, patogų interneto puslapį. 

Kiekvienu mūsų aptarnaujamu namu rūpinosi paskirti šilumininkai vadybininkai, aprūpinti modernia įranga – planšetiniais kompiuteriais, kuriais naudodamiesi, gyventojams galėjo suteikti visą reikalingą informaciją apie tarifą, sąskaitas, mokėjimus ir šilumos suvartojimą apsilankymų pas klientus metu.

2005 metais įmonėje startavo pažintinės ekskursijos moksleiviams.

Taip pat įdiegėme klientų aptarnavimo standartą, kuris leido patobulinti klientų aptarnavimą ir darbuotojų bendravimą su vartotojais. Standartas taip pat užtikrino kokybišką klientų priėmimą aptarnavimo centruose ir profesionalias konsultacijas telefonu.

2005 metais įmonėje startavo pažintinės ekskursijos moksleiviams. Jų metu siūlėme susipažinti su elektros ir šilumos gamybos principais, aplankyti Lietuvos energetikos muziejų, antrąją ir trečiąją Vilniaus elektrines. Kiekvieną mėnesį ši bendrovės iniciatyva sulaukė apie 400 moksleivių iš įvairių Vilniaus mokyklų.