Ką daryti, jei dingo karštas vanduo


Nuo ko pradėti ir kur kreiptis
 

Karšto vandens tiekimas gali laikinai sutrikti dėl keleto priežasčių: 

  1. Kaimynas keičia vonios įrangą ir trumpam atjungė karštą vandenį visai laiptinei.
  2. Įvyko didesnė ar mažesnė avarija namo vidinėje karšto vandens tiekimo sistemoje.
  3. „Vilniaus energija“ atlieka kasmetinius šilumos trasų bandymus arba remontą.
     

Tad netikėtai nutrūkus karšto vandens tiekimui, pirmiausia reikėtų kreiptis į namo vidaus sistemas prižiūrinčią bendrovę ir informuoti juos apie situaciją. Gali būti, kad jie iš karto galės paaiškinti padėtį ir pasakyti, po kiek laiko karšto vandens tiekimas Jūsų butui turėtų būti atkurtas.

  

Kodėl yra periodiškai vykdomi šilumos trasų bandymai?
 

„Vilniaus energija“ kasmet atlieka šilumos trasų hidraulinius bandymus ir šilumos magistralių profilaktinio remonto darbus, kurių metu tenka kelioms dienoms sustabdyti karšto vandens tiekimą mūsų klientų būstams.
 

Taip siekiame paruošti šilumos tinklus šildymo sezonui ir išvengti gedimų šildymo sezono metu, kada gedimus pašalinti yra sunkiau ir užtrunka žymiai ilgiau.
 

Jei norime, kad mūsų klientai žiemos mėnesiais tikrai neliktų be šilumos ir karšto vandens, privalome šiltuoju metų laiku minėtus bandymus atlikti: jų metu atrandame ir panaikiname vandens nutekėjimo zonas, pakeičiame korozijos paveiktus vamzdžius ir paruošiame trasas šildymo sezonui.
 

 

  • „Vilniaus energija“ visuomet iš anksto informuoja savo klientus, kada šilumos trasų bandymų laiku jiems nebus tiekiamas karštas vanduo.
     

    Suprantame, kad mūsų klientams nėra patogu gyventi neturint karšto vandens, todėl šilumos trasų bandymus ir planinį remontą stengiamės atlikti kaip galima sparčiau - kad laikotarpis, kada klientams išjungiamas karštas vanduo, būtų kuo trumpesnis.

  • Sužinoti, ar Jūsų name nėra numatyta atjungti karšto vandens, galite čia

  

 Kaip sužinoti, kokia įmonė prižiūri vidaus šildymo sistemas Jūsų name

 

Daugumos namų gyventojai kiekvieną mėnesį iš namą prižiūrinčios įmonės gauna mokėjimo pranešimą apie priežiūros mokestį už suteiktas paslaugas. Mokėjimo pranešimo lapelyje paprastai nurodomas prižiūrinčios įmonės adresas ir telefono numeris. Šiuo telefono numeriu ir reikėtų kreiptis pirmiausia.

 

Jei esate daugiabučių namų savininkų bendrijos narys, informaciją apie namo vidaus šildymo sistemas prižiūrinčią bendrovę galite gauti iš savo bendrijos pirmininko ar administracijos.